Gotówka nawet w ciągu dwóch dni i opieka nad formalnościami związanymi z pozbyciem się zniszczonego auta. Takie udogodnienia oferuje klientom ERGO Hestia. To wszystko w ramach nowego programu skierowanego do klientów, których pojazd po kolizji nie nadaje się do naprawy.

ergo hestia
fot. Pixabay

Projekt został wprowadzony w życie w lutym bieżącego roku. Dzięki niemu klienci ERGO Hestii mogą liczyć na szereg udogodnień. 

↓ Kontynuuj czytanie po reklamie ↓

Program jest skierowany do klientów AC oraz poszkodowanych z OC, którzy mają szkodę całkowitą. Jest ona stwierdzana, gdy pojazd uległ zniszczeniu w takim stopniu, że nie nadaje się do naprawy, albo gdy koszty naprawy przekroczyłyby wartość pojazdu w dniu likwidacji szkody.

📎  Burzowy tydzień w Polsce – szkody rosną nawet o 50-60%

Mniej na głowie klienta

To wyjątkowo trudna sytuacja dla poszkodowanego, ponieważ z dnia na dzień traci możliwość korzystania z pojazdu. Dodatkowo często dochodzi do tego konieczność zagospodarowania wraku pojazdu.

– Klienci doceniają, że nie muszą się martwić, co zrobić z wrakiem. Tym bardziej, że otrzymują całą kwotę wartości pojazdu, bez pomniejszenia o wartość wraku. Nie muszą też poświęcać czasu na takie czynności, jak zgłoszenia zbycia pojazdu do wydziału komunikacji czy towarzystwa ubezpieczeń. W imieniu poszkodowanego zajmujemy się wszystkimi tego typu formalnościami – tłumaczy Bartosz Pietrzyk, opiekun projektu z ERGO Hestii.

W standardowej likwidacji poszkodowany otrzymuje różnicę miedzy wartością pojazdu a wartością wraku. Klient zajmuje się tym we własnym zakresie, może jedynie otrzymać od ubezpieczyciela dane oferenta. Pozostałe formalności również pozostają po jego stronie. Program pozwala zaoszczędzić na tym mnóstwo czasu.

📎  Poważny wypadek na S3. W zdarzeniu między Zieloną Górą a Nową Solą ucierpiało sześcioro dzieci

Polecamy: Kalkulator OC/AC Beesafe. Tylko 30 sekund i widzisz ceny OC

Co zmienia się dla klienta w nowym procesie?

W ramach projektu podczas oględzin Likwidator Mobilny proponuje skup pozostałości i wypłatę 100% wartości pojazdu, dzięki czemu klient otrzymuje szybko (średnio w ciągu 2 dni od momentu przejęcia pojazdu) gotówkę na zakup nowego samochodu.

Program skierowany jest nie tylko do klientów ERGO Hestii, którzy mają polisy AC, ale również do poszkodowanych, którzy mieli kolizję z osobą ubezpieczoną u tego ubezpieczyciela.

Korzyści dla klienta:

  • wypłacenie pełnej wartości pojazdu przez ubezpieczyciela po przejęciu wraku
  • wyrejestrowanie pojazdu w Wydziale Komunikacji przez firmę zajmującą się sprzedażą pojazdu
  • koordynacja procesu sprzedaży pojazdu przez ERGO Hestię
  • bezpłatny odbiór pojazdu
📎  Poważny wypadek na S3. W zdarzeniu między Zieloną Górą a Nową Solą ucierpiało sześcioro dzieci