Zapewne już nie raz słyszałeś o dużej mocy jaką posiadają najczęściej wpisywane przez użytkowników słowa kluczowe. Bez nich pozycjonowanie strony byłoby praktycznie niemożliwe. To właśnie dzięki nim można wyprzedzić swoich konkurentów. Słowa kluczowe jasno wskazują jakie potrzeby, a ściślej mówiąc intencje mają Twoi potencjalni odbiorcy. Mówiąc o frazach kluczowych często można spotkać się określeniem słowa kluczowe z długim ogonem. Co to dokładnie oznacza? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się o ich potencjale!

Frazy kluczowe z długim ogonem – poznaj ich ogromny potencjał
Materiał promocyjny partnera – fot. afterweb.pl

Krótkie ABC słów kluczowych, czyli czym dokładnie są frazy long tail

Użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę rozmaite hasła w różnych konfiguracjach. Jedni szukają bardziej sprecyzowanych informacji, a z kolei drudzy podstawowych w celu rozeznania się i zapoznania z dostępnymi ofertami. W zależności od tego inaczej sformułowane są wpisywane w przeglądarkę hasła. Tradycyjnym słowem kluczowym jest np. hasło klapki. Zainteresowany użytkownik zostanie zasypany mnóstwem ofert przedstawiających klapki różniących się producentem oraz wyglądem. Z kolei przykładem frazy kluczowej z długim ogonem jest hasło – czarne klapki birkenstock. Z łatwością można zauważyć, że tutaj wyszukiwania użytkowników są wiele bardziej sprecyzowane. Szuka on konkretnego koloru i producenta, przez co wyświetlone wyniki zostaną zawężone i lepiej dopasowane odo jego wymagań.

Przekonaj się, że zalety fraz z długim ogonem dają długoterminowe efekty

Czy pozycjonowanie strony na słowa kluczowe z długim ogonem są opłacalne? Oczywiście, że tak! Choć z pozoru wiążą się z nieco mniejszym ruchem organicznym na stronie to są znacznie lepiej sprecyzowane, a co za tym idzie na Twoją stronę trafią osoby ściśle nastawione na dokonanie transakcji, ponieważ dokładnie wiedzą czego szukają. Musimy także zaznaczyć, że frazy long tail są o wiele mniej konkurencje, co wpływa na ich łatwość wypozycjonowania. Chcąc zająć i przede wszystkim utrzymać wysoką pozycję w wyszukiwarce Google powinieneś w analizie uwzględnić dwa rodzaje słów kluczowych. Pozwoli Ci to wyróżnić się spośród konkurentów, a także w oczach potencjalnych Klientów będziesz wyglądał bardziej profesjonalnie. Zwróć uwagę, że fraza long tail składa się również z ogólnego słowa kluczowego, dzięki czemu można powiedzieć, że Twoja strona pozycjonowana jest na dwa fronty. Pod adresem https://afterweb.pl/ znajdziesz pomoc specjalistów z firmy AFTERWEB, którzy wskażą Ci dokładnie jakie słowa kluczowe dla Twojego biznesu będą najbardziej skuteczne! Sprawdź to koniecznie!

Co o tym sądzisz? Zostaw komentarz